SpeedAdmin

Vores system til elevadministration hedder SpeedAdmin - hent vejledning til login med mere.

Indhold

Det er vigtigt, at I kan logge på SpeedAdmin, da flere undervisere bruger denne platform i forbindelse med deres undervisning. Det er også her, du kan opdatere dine oplysninger, hvis du f.eks. har fået nyt mobilnummer.

I får automatisk adgang til systemet ved tilmelding. I velkomstbrevet modtager I login til både elev og værge (2 forskellige adgange). Følg vejledningen i velkomstbrevet.

Hvis du ikke kan finde dit velkomstbrev, kan du gå til SpeedAdmin via dette link:

SpeedAdmin - Log ind

Her kan du:

• logge på med dit tilsendte brugernavn og adgangskode fra velkomstbrevet
    • oprette dig som ny elev, hvis du ikke tidligere har været bruger (vælg "Ny elev")
    • eller få tilsendt et nyt kodeord (vælg "Glemt dit kodeord?")

Hvis du har valgt "Glemt dit kodeord?" - så kommer du til nedenstående skærmbillede, hvor du taster din mail, og trykker på "Send". Du skal nu gå til din mail, og følge vejledningen i den tilmeldte mail fra SpeedAdmin.